Vores hold

På denne side finder du informationer om alle de hold vi tilbyder. Om det er foredrag, undervisning, musik, bevægelse eller studiegrupper, så finder du dem alle her.  Vi underviser både på Lolland og Falster.

Se vores foredrag her

Vi holder et bredt udvalg af foredrag i Visdomsskolen Livets Træ i Nykøbing Falster. Emnerne spænder vidt omkring og der er sikkert noget for enhver. Nogle af emnerne kumme være: Tæt på døden - en vågers fortælling, Energier (spirituelt), Kost og helse belyst af åndelige vejledere, Foredrag om håndlæsning, Bachs Blomstermedicin, Forstå afhængighed, Bæredygtigt byggeri, Børns oplevelser med reinkarnation, Du kan forbygge og forhale demens, Energi i arkitektur mm. Der bliver både holdt foredrag i Nykøbing Falster, men også i Maribo og Nakskov på Lolland. Nogle af foredragene bliver holdt begge steder.

Der blev desværre ikke fundet nogen hold eller kategorier

Vores musikhold finder du her

I denne oversigt kan du finde de aktive hold vi har inden for kategorien instrumental. Vi har samspilsgruppe, violin på den nemme måde og guitarundervisning for bedsteforældre.

• Kursus
  • Holdnr
  • Startdato
  • Underviser
  • Sted

Kursus

Holdnr

Startdato

Underviser

Se vores studiegrupper her

I vores studiegrupper mødes vi og studerer forskellige emner. Det kan være læsegrupper og det kan også være alm undervisning i både almene og spirituelle emner.

• Kursus
  • Holdnr
  • Startdato
  • Underviser
  • Sted

Kursus

Holdnr

Startdato

Underviser

Her ser du vores undervisning

Undervisning i Visdomsskolen Livets Træ. Her kan du finde de aktive hold i kategorien Undervisning. Emnerne spænder bredt: angstkenskab, indblik i zoneterapi, workshop i håndens linjer, undervisning i medieskab. Vi hører gerne fra dig, hvis du sidder inde med nogle gode emner vi kan kigge på.

Der blev desværre ikke fundet nogen hold eller kategorier